با بهترین باغ وحش های اروپا آشنا شوید

با بهترین باغ وحش های اروپا آشنا شوید

باغ وحش های اروپا

 

اگرچه جای هیچ حیوانی نباید پشت میله های باغ وحش باشد، اما این کار برای آشنایی انسان با دنیای حیوانات صورت گرفته و تا جای امکان سعی شده که فضایی مشابه حیات وحش برای حیوانات طراحی شود. امروزه باغ وحش ها از حیوانات مراقبت می کنند، از انقراضشان جلوگیری می کنند، زندگی آنان را طولانی تر می کنند و رفاه مناسبی را برایشان فراهم می کند. در ادامه مطلب به معرفی 5 تا از بهترین باغ وحش های اروپا خواهیم پرداخت که مسافران تورهای اروپایی می توانند در سفر خود از این باغ وحش ها دیدن کنند.

بهترین باغ وحش های اروپا

باغ وحش بازل، سوئیس

این باغ وحش آنچنان که باید و شاید معروف نیست، اما براستی که یکی از بهترین باغ وحش های اروپا محسوب می شود. اینجا با 2 میلیون بازدید کننده در سال یکی از بهترین جاذبه های گردشگری سوئیس محسوب می شود. این باغ وحش توجه زیادی به رژیم غذایی و رفتار حیوانات خود دارد. سیاستی که در این باغ وحش پیش گرفته شده، سبب شده است که از گونه های مختلفی از جانوران رو به انقراض در کنار سایر حیوانات نگهداری شود.
این باغ وحش در حال گسترش است و قرار است تا پایان 2019 به بزرگترین باغ وحش سوئیس تبدیل شود.

باغ وحش ادینبرگ، اسکاتلند

این باغ وحش اولین جایی بود که پنگوئن های خانگی در آن پرورش یافتند و اولین جایی بود که از کوالاها و پانداهای غول پیکر مراقبت می کرد. باغ وحش به طور فعال در پرورش گونه های در معرض خطر مشارکت می کند و سراسر جهان را به مراقبت از گونه های در حال انقراض دعوت می کند. یکی دیگر مواردی که بر شهرت این باغ وحش افزوده است، محوطه شامپانزه ای است که توسط کارشناسی مانند جین گودال ارائه شده است. یکی دیگر از مواردی که بر شهرت این باغ وحش افزوده است، رژه معروف پنگوئن هاست که از پناهگاه خود خارج می شوند و با نگهبانان خود راه می روند.

باغ وحش وین، اتریش

وقت آن است که شما را با قدیمی ترین باغ وحش جهان در اتریش آشنا کنیم. در طول این زمان، در این مکان بخش های حفاظت از حیوانات و آموزشی راه اندازی شد. این جا یکی از زیباترین باغ وحش های وین و البته جهان هم محسوب می شود. اینجا یکی از اولین باغ وحش هایی بود که در آن اولین پاندای تلقیحی طبیعی را به دنیا آورد. در این باغ وحش بازدیدکنندگان فرصتی برای لذت بردن از تماشای پانداهای غول پیکر، پنگوئن ها، میمون ها، فیل ها و بسیاری از گونه های دیگر را دارند.

باغ وحش برلین، آلمان

پایتخت آلمان می تواند با افتخار بگوید که محبوب ترین باغ وحش در اروپا را درون خود جا داده است. شاید به این دلیل باشد که در این باغ وحش مجموعه ای قابل توجهی از 1500 گونه و بیش از 20 هزار حیوان وجود دارد، بیش از هر باغ وحش دیگری در جهان! این باغ وحش به عنوان یک الگو برای سایر باغ وحش ها برای نگهداری و حفظ گونه های در حال انقراض قلمداد می شود و همچنین ایجاد زیستگاه های حیوانات تا آنجا که ممکن است نزدیک به زیستگاه طبیعی آنها باشد.

باغ وحش پراگ، جمهوری چک

اینجا چهارمین باغ وحش جذاب جهان است و یکی از محبوب ترین ها به خصوص برای بازدیدکنندگان جوان محسوب می شود. هنگامی که مسافران به این باغ وحش در جمهوری چک می روند، میبایست از قسمت «بخش را از دست ندهید» اطمینان حاصل کنند و خود را با جدول زمانی مهمترین اتفاقات در باغ وحش در طول روز هماهنگ کنند. بهترین غرفه این باغ وحش جزیره میمون ها است، جایی که مسافران می توانند حیوانات فوق العاده ای را در یک جنگل به سبک اندونزی ببینند. مسافرانی که با کودکان خود به باغ وحش می روند، می توانند آن ها را به قسمت باغ وحش کودکان این مکان ببرند و آن ها را به مزرعه های ساخته شده محلی این باغ وحش راهنمایی کنند تا از نزدیک با حیوانات اهلی مانند خوک ها، گوسفند، خرگوش، اسب ها، و غیره بازی کنند.

منبع : getbybus.com